środa, 13 lutego 2013

Laurel Torres - poznaj mnie

Witam!
Mam na imię Patrycja, jednak w internecie podpisuję się Laurel (czasami dodaje do tego Torres). Dlaczego? Ponieważ w jednym z moich ulubionych seriali "Arrow" główna bohaterka właśnie tak ma imię. A dlaczego Torres? Zapewne można się domyślić, że Fernando Torres jest moim ulubionym piłkarzem.
Od dziecka wymyślałam przeróżne historyjki razem z moją przyjaciółką (pozdrawiam cię, Monika <3). Możecie się śmiać, ale były to opowiadania o czarodziejkach z Witch xD. Kiedy trochę podrosłam zaczęłam pisać beznadziejne opowiadania o High School Musical itp. Dopiero jakieś trzy-cztery lata temu moja wyobraźnia zaczęła działać na pełnych obrotach. Zapisywałam wymyślone historie na onecie, w przeróżnych zeszytach, aż w końcu tutaj. Najpierw były to losy wampirów/wilkołaków/aniołów, jednak gdy trafiłam na kilka blogów z opowiadaniami o piłkarzach poświęciłam się właśnie im. Piłką nożną interesowałam się od dziecka, jednak moja miłość pogłębiła się przed Euro. Z perspektywy czasu nie wyobrażam sobie życia bez pisania. Tyły zeszytów szkolnych są wypisane różnymi krótkimi historyjkami, kilka brulionów, leżących teraz na dnie półki również. 
Oprócz tego uwielbiam czytać. Kiedy kończę jedną książkę od razu biorę się za czytanie drugiej. Nie wyobrażam sobie choćby jednego dnia bez czytania. Lubią również oglądać filmy. Nastrój zawsze poprawiają mi polskie komedie romantyczne typu "Jeszcze raz", "Tylko mnie kochaj" czy "Nigdy w życiu". Jeśli chodzi o zagraniczne kino moja serce podbiły takie filmy jak: "Mamma mia!", "Trzy metry nad niebem", "Indiana Jones"(wszystkie części), "Szkoła uczuć" i inne wyciskacze łez i filmy przygodowe. W wolnym czasie (tak jak zapewne większość ludzi) słucham muzyki, szczególnie lubuję się w rock'. Moimi ulubionymi zespołami są: "Bon Jovi", "Nickelback", "Red", Linkin Park", "Kings of Leon"i dużo, dużo innych, włączając w to legendy polskie np. "Perfect", "Varius Manx" itp.
Całym sercem jestem za Realem Madryt, Chelsea Londyn i naszymi polskimi orzełkami, jednak szanuje inne kluby, takie jak Arsenal czy Barcelona. Ulubieni piłkarze? Duuużo ich, jednak ci, którzy zajmują szczególne miejsce w moim sercu to: Fernando Torres, Sergio Ramos, Cesc Fabregas, Xabi Alonso, Damien Perquis, Marc Bartra, Cristiano Ronaldo, Iker Casillas.
Hm.. co by tu jeszcze. Oglądam seriale ! Moimi ulubionymi są: Pamiętniki Wampirów, Arrow, Pretty Little Liars, Grimm, Mentalista, Dr House, Magia Kłamstwa, The Originals, Reign, The 100 no i z przyzwyczajenia i sentymentu M jak Miłość xD swojego czasu oglądałam również Tancerzy. No to... to byłoby na tyle. Pozdrawiam, Laurel !

1 komentarz: